Veelgestelde vragen
Hoe kan ik een product personaliseren?
Om een product te personaliseren, klik je op de knop 'Personaliseer' waarna je naar onze personaliseer-app gebracht wordt.
Bij sommige producten krijg je de keuze om een vooraf ontworpen design te gebruiken die je zelf kan invullen.
Voor elk product zijn er 4 standaard designopties:
- Achtergrond kiezen
- Afbeeldingen kiezen
- Tekst toevoegen
- Eigen afbeeldingen uploaden
De app is duidelijk in gebruik maar voor zij die een extra complex design willen creëeren, hebben we meer info op deze pagina.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst?
Het is doorgaans niet mogelijk de bestelling te wijzigen nadat deze geplaatst werd. Kijk daarom steeds goed na vooraleer u uw design bevestigt.
Indien er toch iets fout liep, laat het ons dan zo snel mogelijk weten via info@cadovara.be.
Wat is de levertijd van gepersonaliseerde producten?
Bestellingen van gepersonaliseerde producten hebben doorgaans een verwerkingstijd van 1 werkdag.
Dit wil zeggen dat bestellingen die voor 24u geplaatst worden, de volgende werkdag worden verwerkt en verzonden.
Een vertraging van 1 dag is mogelijk indien er uitzonderlijk veel bestellingen in de wachtrij zitten.
De levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Bpost. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag (na verzending) tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden in BE en binnen twee werkdagen in NL.
Wat zijn de verzendkosten en verzendopties?
Verzendkosten:
- €2,95 voor brievenbusbestellingen
- €5,95 voor bestellingen onder de €50,-
- Gratis voor bestellingen vanaf €50,-
Levering via Bpost:
- Binnen BE: de volgende werkdag tussen 9:00 en 18:00
- Binnen NL: binnen twee werkdagen
Wij kunnen het exacte moment van aflevering helaas niet garanderen.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij de levering?
België
Als u niet thuis bent bij de levering, zal Bpost in België uw pakket bij het dichtstbijzijnde postpunt afleveren. U kunt het pakket daar ophalen binnen 15 kalenderdagen. Indien uw pakket naar een pakketmachine wordt geleverd, is het daar beschikbaar voor 5 werkdagen. U kunt ook gratis een tweede leveringspoging aanvragen.
Nederland
In Nederland werkt de levering via PostNL. Als u niet thuis bent, zal PostNL proberen het pakket bij de buren af te leveren of het naar een afhaalpunt brengen. U ontvangt een bericht waarin staat waar u uw pakket kunt ophalen. Het pakket blijft daar 7 dagen beschikbaar voordat het wordt teruggestuurd naar de afzender.
Kan ik een bestelling naar het buitenland verzenden?
Op dit moment verzenden wij enkel binnen BE en NL.
Hoe werkt de retourprocedure?
Binnen de 14 dagen na het ontvangen van je pakket kan je een retourproces starten vanuit je account of door een mail te sturen naar: info@cadovara.be.
Over het algemeen kan een gepersonaliseerd product niet geretourneerd worden tenzij omwille van een beschadiging aan het product of indien de personalisering niet overeenkomt met wat er besteld werd.
Voor meer info verwijzen wij graag naar onze pagina Ruilen & Retourneren
Zijn er garanties of verzekeringen voor mijn bestelling?
Wij geven om onze producten en leveren ze in topconditie. Mocht er toch iets misgaan tijdens het transport of bij ontvangst, dan kunt u aanspraak maken op de garantie. Volgens de Europese wetgeving zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek binnen twee jaar na levering.
Ontdekt u een probleem? Neem dan binnen twee maanden contact met ons op. Wij zorgen kosteloos voor reparatie of vervanging.
Welke materialen worden gebruikt voor de producten?
De materialen die wij gebruiken voor onze lasergravures zijn steeds duurzame, kwalitatieve materialen.
Zo bieden wij producten aan uit glas, leer, hout, kurk, metaal, ...
Wij geloven dat gepersonaliseerde producten standaard een langere levensduurte hebben dan gewone producten en bieden deze dan ook graag aan in een kwaliteit die ook effectief lang meegaat.
Hoe kan ik contact opnemen voor meer informatie of hulp?
U kan ons bereiken via de 'contact' pagina of dmv onderstaande gegevens.
Cadovara
Gomar Vandewielelaan 63
9600 Ronse - België
info@cadovara.be
(+32) 472 37 88 40
BE0733.780.155